Google+ Nail Everything: 31DC2013 DAY 19: GALAXIES / Día 19: Galaxias

jueves, 26 de septiembre de 2013

31DC2013 DAY 19: GALAXIES / Día 19: Galaxias

Looking for photos for this nail art I found a wallpaper of a purple one with a green nebula, fell in love with the color and tried to reproduce it. Like always I got a little bit carried away and couldn't help it but to outline with the turquoise that is greener in real life, don't know why this color always wash out in photos, maybe it's me and my poor photo skills ;)

The polishes: Revlon Grape, China Glaze Up All Night and Fairy Dust, NYX Pistachio, Color Club Age of Aquarius, Sinful Colors Snow me White and Bissú Violeta Neón.

 


Buscando fotos para inspiración me encontré con este wallpaper de una galaxia morada con nebulosas verde y me encantó el color por lo que traté de reproducirlo. Como siempre me dejé llevar un poco y lo delineé con el turquesa que es un poco más verde en la vida real, no sé porque este color siempre se deslava en foto, tal vez son mis pobres habilidades fotográficas ;) 

Los esmaltes: Grape de Revlon, Up All Night y Fairy Dust de China Glaze, Pistachio de NYX, Age of Aquarius de Color Club, Snow me White de Sinful Colors Violeta Neón de Bissú. 










No hay comentarios.:

Publicar un comentario